سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود 2 تا از بهترین کتاب های رایگان آموزش زبان سوئدی

شرایط آرام زندگی در سوئد و موقعیت های مناسب برای کار کردن در این کشور دلیل مهم برای خیلی از افراد جهت سفر یا مهاجرت به این کشور می باشد. اما در صورتی که فرصت کافی برای شرکت در کلاسهای آموزش زبان سوئدی را ندارید در ادامه این مطلب 2 کتاب خود آموز آموزش زبان سوئدی را تهیه کرده و در دسترس شما قرار داده ایم که می توانید به رایگان آنها را دانلود نموده و از مطالب مفید و کاربردی آن استفاده نمایید.

Ø¢Ù?Ù?زش-سÙ?ئدÛ?

طبیعی است که در ابتدای آموزش هر زبانی ممکن است با تلفظ صحیح کلمات و واژه ها مشکل داشته باشید و نتوانید بدرستی جملات پیچیده را بکار ببرید اما تکرار و تمرین مطالب باعث می شود شما به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. با وجود اینکه زبان سوئدی، زبان رسمی کشور سوئد به حساب می‌آید، اما مانند هر کشور دیگری، برخی از مردم این سرزمین به زبانهای دیگری نیز صحبت می کنند. مثلاً زبان سامی (Saami) که در مناطق شمالی سوئد رواج دارد و زبان فنلاندی به عنوان دو زبان اصلی اقلیت در این کشور به حساب می‌آیند. کتاب های آموزش زبان سوئدی که در این مطلب در اختیارتان قرار داده ایم، می تواند برای ایرانی هایی که عزیزانی در کشور سوئد دارند و می خواهند با فرهنگ و زبان این کشور بیشتر آشنا شوند و شاید ممکن است روزی به این کشور سفر کنند نیز مناسب است. اگر کمی مهارت و تخصص در این زبان داشته باشید متوجه می شوید که زبان سوئدی به زبان نروژی شباهت دارد اما با زبان های فنلاندی و دانمارکی تفاوت بیشتری دارد.

ایده اصلی کتاب خود آموز زبان سوئدی, کمک به یادگیری این زبان برای هموطنان عزیزی بوده است که قصد سفر به کشور سوئد را دارند و عمدتا می خواهند برای ادامه تحصیل, اقامت و کار به این کشور سفر کنند. کتاب خودآموز با استفاده از تکنیک های به روز و خلاقانه آموزشی به گونه ای درس ها را به پیش می برد که خواننده در هنگام خواندن کتاب، خود را در کلاس درسی واقعی تصور می کند. همچنین این کتاب مکالمات احتمالی که یک فارسی زبان در ماه های اول اقامت خود در کشور سوئد با آنها مواجه می شود را پیش بینی کرده و با تمرین آنها در کتاب به زبان آموز اعتماد به نفس بیشتری برای سفر به کشور سوئد می دهد.

...

جهت دانلود کتابهای آموزشی به لینک اصلی زیر مراجعه نمایید:

دانلود 2 تا از بهترین کتاب های رایگان آموزش زبان سوئدی